Гарантія
В нашому інтернет-магазині
Tehnoprofi представлені товари від офіційних постачальників.
Всі товари в нашому магазині сертифіковані та оригінальні, перевірені на комплектацію та надаються з нашого складу виключно в оригінальній упаковці виробника.
З
Tehnoprofi ви можете бути впевнені в якості товару.
Гарантійне обслуговування у сервісних центрах
Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням до офіційних сервісних центрів виробника.
Термін гарантії може становити від 1-го до 10 років, залежно від вказівок виробника товару та його сервісної політики. Термін, під час якого діє гарантія, вказується в описі кожного з товарів, які є в каталозі на нашому сайті. На підтвердження гарантійних зобов'язань клієнт отримує гарантійний талон виробника. Під час отримання товару на руки, клієнт повинен перевірити комплект поставки та відсутність дефектів на комплектуючих (повнота комплекту товару визначається його описом або посібником з експлуатації).
Звертаємо Вашу увагу, що існують групи товарів, в яких гарантія здійснюється лише з моменту запуску обладнання, наприклад: Газові котли, колонки.
Контакти сервісних центрів можна завжди знайти на гарантійних талонах або на сайті виробника.
Гарантійне обслуговування товарів
За гарантійне обслуговування товарів, придбаних у нашому магазині, відповідають спеціальні сервісні центри, сертифіковані та авторизовані для цієї роботи компаніями-виробниками. Контактні дані цих сервісних центрів містяться на гарантійних талонах, які додаються до товарів, що купуються. Для того, щоб мати можливість, у разі потреби, безкоштовно скористатися гарантійним обслуговуванням, потрібно мати гарантійний талон, в якому зазначено:
- модель товару;
- серійний номер товару;
- гарантійний строк товару;
- дата продажу товару
Перевіряйте комплектацію та відсутність дефектів у товарі при отриманні.
Обмін та повернення товарів
Відповідно до «Закону про захист прав споживача», клієнт має право обміняти або повернути придбаний у нашому магазині товар протягом 14 днів з дня покупки. Для того щоб скористатися цим правом необхідно, щоб:
- товар не використовувався протягом часу перебування у клієнта і не мав фізичних слідів використання, таких як подряпини, сколи, потертості або інших пошкоджень;
- товар був повністю укомплектованим, відповідно до заводського опису, а цілісність його упаковки не була порушена;
- товар зберіг усі нанесені на нього ярлики, лейби та інше заводське маркування.
Якщо придбаний у нашому магазині товар виявився неробочим, то його обмін або повернення протягом передбачених законом 14 днів може бути здійснено лише на підставі укладання авторизованого сервісного центру про те, що умови його експлуатації не були порушені.
Особливі гарантійні випадки
Під особливими гарантійними випадками мається на увазі відсутність можливості сервісного центру відремонтувати товар, що знаходиться на гарантії, а також випадки, коли гарантія взагалі не надається.
Якщо протягом терміну гарантії товар, придбаний у нашому магазині, виходить з ладу через виробничі дефекти і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми зобов'язуємося обміняти даний товар на аналогічний або повернути за нього гроші клієнту. Для цього необхідно надати нам товар у повній комплектації, його гарантійний талон, документ про оплату та укладання сервісного центру про його «особливі недоліки».
Авторизовані сервісні центри мають право відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
- порушено збереження гарантійних пломб;
- є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
- серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;